För ett år sedan



Varmt - 14 juli 2008 kl 10:50


Fybubblan va varmt de är.. Både inne o ute! 24 grader i skuggan, så undra bara hur varmt de är i solen.. Hua!


I morse när Roger kom hem, 20 i 5 käka vi frukost o myste :) Roger gjorde varmamackor med tacofärs, sallad o iskall mjölk till de. Satt som sipken i kistan :) Efter de la vi oss i sängen o kika på film, men somna ganska fort. Iaf jag ;) Vilken normal människa kliver igentligen upp 5 när man inte måste?! Jo, Jag mitt nöt ;) Men de är så mysigt o ha en stund tillsammans på veckorna, då vi annars bara hinner äta middag innan Roger far o jobbar..


Så jag klev väl upp för ett tag sedan, var så kissnödig att jag inte kunde hålla mej längre.. Mormor ringde o ville att jag skulle komma till hon i dag, hon har sista semester veckan nu. O självklart vill jag de, Roger sover ju bara :)

Men först ska jag med mamma o pappa på Barnenshus o kika, dom ringer ju aldrig från Babyproffsen om kudden. Så vi kikar där i stället :) Mamma o pappa ska till Jonas o Ulrika, så mamma ville kika lite där innan :) Mysigt! Efter de så skjutsa dom mej till mormor, så vi får se vad vi hittar på. Men nått ska de nog bli!

Men nu ska jag ringa BM o höra om jag verkligen inte ska dit nåe mer innan den 24, var dit den 2. Så jag tycker de är så långt imellan nu när de är på slutet.. Så vi får se vad dom säger :) Efter de måste jag slänga mej i duschen så jag är klar tills mamma o pappa kommer!


Roger <3





? - 14 juli 2008 kl 18:14

Vad är de med mej igentligen, sitter o grinar fast jag inte änns vet vad de är?!?!


Dessutom har min älskade farit på jobbet.. Just nu känns allt jätte jobbigt!!!



Magen - 14 juli 2008 kl 20:03

                                             
   Magen V. 38(37+4)




En ganska dålig bild, men jag vet inte vad de är med kameran.. Så den får duga så länge iaf :)



Samtal - 14 juli 2008 kl 23:22

Tänk vad ett samtal från sin älskade kan göra mycket, Roger är verkligen helt underbar! Han gör allt för att få mej o känna mej älskad! Han är klippan i mitt liv iaf :) Längtar tills han kommer hem i morronbitti så jag får en stor varm kram som bara han kan ge..


Snart väntar sängen o en tidning..


Roger <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0