Timmar


När Elton vakna, efter 2 timmar, kom Gina. Sedan satte vi igång med lussekatterna. Eller vi gick på Ica innan, var tvungen att handla tacoskrydda. Men sedan, börja vi med baket! Elton var självklart med och baka, på sitt lilla vis :) Med sin egna, nya, fina, kavel!
Medans degen jäste, fixa vi maten. Dock blev inte allt som planerat och middagen blev mycket senare än bestämt.. Roger kom lagomt hem tills maten var klar och sista plåten med lussekatter stog i ugnen. Bra timat ;)
När maten väl var i magen och lussekatterna klara, var klockan en bra bit över 18. Jag passa på och klippa Martin och Roger, Elton busa med Gina. Hann med en snabb dusch, för att få bort allt hår, innan vi bänka oss för Idolmys! Elton, som sovit konstigt i dag, var oxå vaken. Busa järnet och visa ingen trötthet.. Dock slockna han ganska fort när vi natta, efter 21. Även jag, som vanligt..

Prata med Therese i kväll och gud vad jag saknar den damen! Hon är verkligen helt otrolig. Jag kan prata med henne om allt och inget!
Bättre vän hittar man aldrig, aldrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0