Hann


Jag hann inte mer än somna, innan Elton vaknade från sin dagliga tupplur.. Så jag blev bara tröttare, inge vidare!
Men de var bara att vakna till, för så fort Elton kom upp, var de full fart. Dessutom gjorde russina sitt.. Vilket inte var allt för kul, var verkligen bajs överallt! Av med kläderna och in i duschen..
På med en maskin med tvätt och sedan kunde vi fortsätta buset. När Roger kom hem, börja jag med maten. Medans maten puttra på spisen, tog vi tag i alla julsaker. Var less på att se kartongerna stå i hörnet och damma. Dock står alla tomtar i bokhyllan just nu, men i morron ska dom plaseras ut. Och kartongerna är i källaren, mycket skönt!
Hann bara klart med vardagsrummet, så kom Martin och Gina. Jag gjorde klar maten, blev en väldigt sen middag i dag.. Men, Elton åt hur bra som hällst! Var länge sedan han gjorde de nu. Men i dag mumsa han i sej bra, han tog tillomed massa av mej :) Och eftersom att han åt så bra, blev de en glass till efterrätt!

Efter maten tog Elton och Roger en lång dusch, jag slöa i soffan efter att jag tagit hand om disken.
Även ikväll somna Elton i sin säng, då Roger natta han. Inte ett pip!
Roger är så stolt, vilket han självklart ska vara! :)

Snart kommer pappa/morfar hit, han ska sova här i natt. Jag ska dock lägga mej ner i soffan och läsa i boken, jag känner mej sämre än sämst i dag. Helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0