Förstå


Svårt att förstå att 2009 redan är slut. Dock är de ganska skönt ändå, för 2010 (känns konstigt att skriva de..) kan bara bli bättre! För sämre år än 2009 får man leta efter.. Visst, de har hänt mycket bra oxå, men jag längtar efter 2010!

Dagen började underbart! Elton pussa och krama på både mej och Roger, länge, innan vi klev upp och gjorde frukost. Efter frukosten kom Martin och Gina, lämna av lite grejer och drack kaffe/saft med oss. Mysigt!
När dom for, var Elton så trött att han knappt orka stå upp. Dock tjura han på länge, vägrade att somna. Tillslut somna han i sin säng, efter mycket gnäll! Även jag och Roger sov ett tag, skönt.

När vi vakna fick Elton lite lunch. Sedan duscha Elton och pappa Roger, medans städade jag. Efter de var de min tur att duscha, Elton och Roger fixa på sej lite kläder.
16 kom Marith, Danne och Cornelia. Var menat att vi skulle äta då, men maten var inte riktigt klar då ;)
När den väl var klar, blev de tre rätters! Till Förrätt blev de Toast med tonfiskröra. Kött (kommer tyvärr inte ihåg vad, haha) med ost och vitlöksost inlindat, strips och god sallad. Till efterrätt blev de bara två olika glasser och varma bär, gott och enkelt! :)

God mat och fint sällskap, en bra dag! Vid 20 blev Cornelia trött, så dom for hem. Elton fick gröt och rätt ner i sängen, han var så himla trött. Hitta bara på massa tok!
Roger kolla på hockey i sovrummet (jag orkar inte kolla på de ikväll!), men Elton somna ändå snällt och sover fortfarande :) Trotts alla raketer och hockey!

Sitter och kollar på alla raketer utan för fönstret, otroligt fint. Med massa olika färger! :)
Får se om Elton sover sej igenom alla raketer ikväll/natt. Hoppas de!

När hockeyn är slut, ska vi se en bra film. Vad vet jag inte, men nått nytt iaf. En komedi kanske? Och självklart ska godiset fram, som vi inte åt i går ;) Och Coca Cola, ett måste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0