December


Tänk att de redan är december! De här året har gått så himla fort, jag har faktiskt ångest över hur fort de går.. Snart jul, nyår, 2010, jag och Roger firar 7år och Elton 2 år (?)! Sjukt..

De var så skönt att komma ut i dag, simma och bara vara. Mormor/gammelmormor är verkligen het underbar att umgås med! Och dessutom är hon en enorm stöttepelare, som jag kan prata med allt om. Hon ställer upp jämt, hur som! Hon är helt enkelt världens bästa mormor/gammelmormor man kan tänka sej.

Efter simningen ville mormor/gammelmormor på Birsta, men Roger skulle ju på hockey.. Så vi får ta de nästa gång!
Jag och Roger (och Martin) möttes bara i dörren. Jag och Elton fixa gröt, jamas, smorde in kroppen, borsta tänderna och myste i soffan en stund innan nattning. Elton somna jättesnällt, nästan lite för fort. Men ack så skönt!
Dock hostar han som en tok nu, hoppas han inte vaknar bara. Glömde ta hostmedicin innan vi natta..

Roger är fortfarande på hockey. Jag sitter och kollar på Desperate Housewives, så bra! När min älskade kommer hem, ska vi kika på film. Antar att vi ska kika på Flickan som lekte med Elden, vi fick hem den med posten i dag! :) Spännande!



Nej, åter till Desperate Housewives! Trodde jag, Elton verkar vakna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0