Baciller


Nu får de vara slut, slut på alla baciller och allt som hör där till!
Natten har varit lika jobbig som dom andra, hosta och snor.. När Roger klev upp, gav jag upp och försöka somna om. Var mest "rädd" att jag skulle väcka Elton med min hosta. Dock våga jag inte kliva upp häller, ifall att han skulle vakna av de oxå.. Hmm!
07:30 vakna Elton iaf. Klev upp och bytte blöja, tog tempen på oss två (bara jag som hade feber), tog Alvedon och nått mot hostan. Elton fick mjölk och russin (han var jättehård i magen..), sedan bänka vi oss i soffan, framför Vakna med the voice!
09 kom Roger hem på frukost, lika mysigt som vanligt! Elton åt 2 prinskorvar, några gurkbitar, ett rån och drack både te och ett glas mjölk :) Skönt!

Efter frukosten fick vi på lite kläder. Vid 11 fick Elton gröt, ny blöja och sedan på med kläderna. Nu ligger han ute i vagnen och sover :) Somna superfort!
Även jag ska sova lite, ska läsa lite i boken först. Men sedan ska här sovas, är sjukt trött, hela tiden.. Lite energi, tack!

Så fort vi börja må bättre, ska vi ut i snön och busa en massa. Åka pulka! Om nu snön ligger kvar då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0