Skit


Känns som att dagen har varit jättelång! Först var natten skit, Elton kom till våran säng lite efter 24, som vanligt (förutom i går natt, då han sov ända till 05 i sin säng!), men kunde inte riktigt komma till ro. Och när han vakna, de har jag ingen aning om, för jag var så trött!
Blev frukost, en kort tupplur och sedan kom Martin. Käkade lunch och sedan tog Elton och Roger en tupplur. När dom vakna åkte vi och handla, var helt slut på gröt!

När vi kom hem lämna bara Roger och Martin av oss, dom for vidare till Martin. Jag och Elton "fixa" tidig middag, en köpt sallad. Haha! Men jag hade/har noll ork. Men Elton led inte för de, han mumsa i sej all annanas, testa svarta oliver, lök, räkor, fetaost och kyckling. Han älskade allt!
Lite senare fick Elton lite "rikig" mat, en burk med kallops, gick ner sådär. Lagomt tills vi var klar med ätandet, kom Roger hem med en säng! Blev en Malm till slut, men vi är inte riktig säker på om vi ska ha kvar den.. Den var superfin, men den blev mycket större än vi trott, med sängborden och spjälsängen.. Så vi ska känna oss för, om vi ska ha kvar den eller köpa nått annat. Nån dag ska vi testa iaf!
Innan vi fick in sängen i sovrummet, tog vi ut allt annat och storstäda! Dammsuga, skura, dammtorka, torka alla lister, bytte gardiner och gjorde elementet! Skönt att ha de gjort :) Blev precis klar till Eltons gört och nattning.
Nattningen gick kanon i kväll! Dom senaste kvällarna har han ju somnat vid 22, men i kväll somna han innan 20:30 och utan ett pip!
När han somat, blev de middag, igen, haha! Köpte oss en hamburgare, och den var så god. Både jag och Roger behövde mat, då humöret inte var på topp alls..

Så här blev resultatet! Ursäkta alla kablar och torkställningen..




I morron far jag hemöver till Ljunga! Får se om jag åker med Martin och Gina, om dom nu kan bestämma sej, eller om jag åker buss. För på Lördag ska jag och träffa Therese, Malin, Malin och Elin! Först ska vi ut och äta, sedan hem till Elin och umgås, drick gott och äta chips ;) Sedan blir de Mittis!

Men innan jag far i morron tänke jag hinna sola kanske, får se om de finns nån tid. Sedan ska jag såklart gosa med mina prinsar, ett måste!

Nu ska jag slänga mej i duschen och färga håret, fick ett innfall i dag när vi var på Ica! :) Får se hur de blir..

Kommentarer
Postat av: Malin W

Mäh, vilken fin säng ni köpit. Har en precis likadan med lika sängbord. Å vi är supernöjda med våran. :o) Ja på lördag ses vi äntligen, ska bli så himla kul!!! Hoppas du blir bättre i förkylningen bara så du orkar med hela långa kvällen. :o)



Kramar

2009-08-28 @ 00:03:25
URL: http://malinw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0