Sådär


Natten har varit sådär.. Jag hade jätte svårt att somna i går kväll och Elton sov oroligt i sin säng. Så vid 00 tog jag över han till mej, lika bra då han inte sov någe vidare i sin säng. Elton har sovit hela natten, till och från, men legat och vridit på sej hela tiden. Så jag har inte sovit allt för bra.. Men men!

Klockan 06 ville Elton dessutom ha morron. Men, jag fick bästa uppvaknandet man kan tänka sej! Jag fick massvis med pussar av han :) Så sött! Han är verkligen världens goaste, bara han vill :)
För just nu är de mycket nej, så får du inte göra, inte där, sluta och en massa andra ramsor som används dagligen. I går hädde han ut kissarnas vatten 3 gånger och självklart över sej själv oxå.. Sedan var de ju massa annat bus, slå på och av tv:n, slå på och av förstärkaren, byta radiokanal, dra kissarna i svansen.. Och de är typ bara hälften av allt som han hittar på! Busfrö..

Nu ska vi busa lite innan Elton blir allt för trött och ska sova. Får se om jag oxå sover en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0