Framåt


Nu sover äntligen Elton! En hel timme innan han somna i går, så de går framåt. Han har grinat hysteriskt i kväll oxå, men gav upp när pappa nattade han! De behövde han, så jag hoppas han sover nu.

Nu blir de bara soffläge för mej och Roger! Jag börja bli sämre, snoret rinner och halsen gör ont.. Alvedon för tredje dagen nu, fy!
Men, de skiter jag i! För på Lördag ska jag ut med tjejerna från gymnasiet. Ska bli så kul! God mat, gott att dricka och underbart sällskap! Kan inte bli bättre :)

Lite bilder innan jag ger upp för kvällen (har varit grymt dålig med kameran senaste veckan..)!

Jag kom på Elton härromdagen, hans nya kompis! Så nu är de både dammsugaren och tvättmaskinen som gäller för prinsen. Han är bra tokig! :)

Han har dessutom kommit på hur man trycker på paus, hmm..

Bus hos mamma/mormor och pappa/morfar

Kommentarer
Postat av: Linda

Lille sötisen då! Klart det är spännande med tvättmaskiner! :-) Tror förresten att ni har en precis likadan tvättmaskin som vi har... det ser ut så... ska förresten gå och besöka den nu. Har en tvätt i som borde vara klar!

2009-08-27 @ 09:36:41
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Kvack

Krya på dig.

2009-08-27 @ 09:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0