Anade


Blev som vi anade! Elton somna inte förrän 21:30, helt slut. Somna i min famn, i kväll igen. Så nu sover han sött i sin säng, förhoppningsvis för natten! Även vi är slut, känns i kroppen..

I dag på eftermiddagen, blev jag sjukt sugen på pannkakor! Sagt och gjort, de fick blir min och Eltons middag. Roger ville inte ha de, så han fick fixa egen!
Pannkakorna blev super goda, speciellt med mormor/gammelmormors hemmagjorda jordgubbssylt! Elton åt lite grann, sedan fjanta han sej bara. Så han fick en banan i stället, gjorde likadant då. Peta ut maten/bananen med tungan och kladda med händerna. Vad är de för tokerier han hittar på? Han gör ju likadant med de han dricker.. Spelar ingen roll vad vi säger eller gör, han bara skrattar och fortsätter. Jag blir knäpp! Sa till Roger nu i kväll, att vi måste nog köpa en bok om uppfostran..

Nu sitter vi och se på film. Eller jag sitter här, men ska snart se på film! Sedan blir de sängen, kanske tillomed skippar filmen. Är super seg! Har tagit Alvedon, för andra kvällen dessutom. Börja känna att jag har ont i halsen oxå, hoppas inte de är nån förkylning på G. De orkar jag inte!

Kommentarer
Postat av: Catrin

Hör av dej om det där med uppfostran vid matbordet, jag skulle behöva lite tips jag med ;)

Loke ha börjat lagt upp fötterna på bordet, och han vet så väl att det är fel.. Skitunge! =)

2009-08-26 @ 09:43:20
URL: http://tobbelobbessambo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tror inte det handlar om uppfostran, det är åldern. För vad man än säger åt Wilma åt sånt hon inte får göra, så gör hon det bara mer och mer, och skrattar en upp i ansiktet! ;)

2009-08-26 @ 16:13:29
URL: http://wildbee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0